28 października 2013

Rozdział 16


- Co mam zrobić, żeby stąd wyjść?!- krzyczał zdesperowany Niall.
-Siedź cicho!- rzuciłam i podeszłam razem z Liamem do drzwi. Chłopak wyjął śrubokręt.
-Do czego jest ci potrzebny śrubokręt?- zapytał Zayn ze zdziwieniem. Wybuchłam nie kontrolowanym śmiechu.
-Jak już o tym mowa to słyszałam kiedyś, że facet jest jak śrubokręt "Potrzebujesz, ale sama nie wiesz do czego"- powiedziałam.
-Przepraszam, czy mogę dostać śrubokręt ?- nagle wtrącił się Louis. Spojrzeliśmy na niego jak na głupka.
http://i.pinger.pl/pgr73/adf12f1f002a38f750fdab24-  Jakiś palant majsterkował w moim sercu i poluzował śrubki- dokończył przekształcając swój głos tak, aby brzmiał jak kobiecy.
-Tu się puknij Tommo- postukałam go palcem w głowę.
Liam jakby nie zważając na nasze gadanie, wziął się sumiennie do roboty. Odkręcił poszczególne części, stuknął kilka razy młotkiem i po chwili drzwi, które oddzielały nas od Nialla zostały otworzone. Chłopak wyleciał z łazienki i zaczął nas tulić.
-Jak dobrze mieć przyjaciół, którzy zawsze ci pomogą- uśmiechnął się w stronę Liama.
-Kto jest głod...- zaczęłam, ale zanim dokończyłam Horan ruszył w stronę kuchni, a reszta podążyła za nim. Jedyny, który nie poszedł z nimi był Liam. Oparłam się o framugę i zaczęłam mu się przyglądać. Chował do skrzynki narzędzia, które były mu potrzebne do uwolnienia przyjaciela.
-Tyle rzeczy o tobie jeszcze nie wiem- wyszeptałam- Szczerze? Nie sądziłam, że dasz rade go uwolnić.
-Ja nie dałbym rady? Jestem jak Bob budowniczy zawsze dam rade.

-Ale ja mam z wami przygody!- rzuciłam w stronę chłopaków, gdy weszliśmy z Liamem do  kuchni.
-Ej wy chyba nie będziecie jeść, co?- odezwał się zdesperowany Niall.
-Kto idzie ze mną do sklepu?- zapytałam po chwili wiedzą, że w ich lodówce i tak nic nie znajdę.
-A skąd wiedziałaś, że u nas nie ma nic do jedzenia?-zapytał ciekawy Zayn.
-Bo wy tu siedzicie?- odpowiedziałam pytaniem na pytanie.
-Ja pójdę z tobą. Tylko zaczekaj chwilkę. Pójdę się przebrać i wezmę klucze od samochodu- zaoferował się Niall i ruszył w stronę swojego pokoju. Chwyciłam jego rękę, zatrzymując go.
-Nie...To znaczy ty możesz ze mną iść i jestem jak najbardziej za, ale idźmy na piechotę. Będziemy mieli więcej czasu na pogadanie- powiedziałam i uśmiechnęłam się delikatnie. Odwzajemnił uśmiech i skinął głową.

Ruszyłam do pokoju Nialla, gdyż czekałam na niego już od dłuższego czasu, a on się nie pojawiał.
Stał przed lustrem i z zaciekawieniem  przyglądał się swojemu odbiciu.
 - A co ty teraz odwalasz?  - zapytałam powstrzymując śmiech.
- Nic, nic - syknął.
 - No jak nic? Widzę, że coś kombinujesz- zapytałam siadając na jego łóżku.
- No kurde, ja to ładny jestem- stwierdził uśmiechając się do lustra i strzelając zabawne miny.
-Z której strony? - zaśmiałam się, mierząc go wzrokiem.  Spojrzał na mnie krzywo,robiąc smutną minę.
- Niall, no żartuję , gdybyś nie był ładny to bym cię nawet patykiem nie tknęła- wybuchnęłam śmiechem.
 - A podobno liczy się wnętrze i to co ma się w sercu - mruknął obrażony.
- Ta, przecież debilu żartuje  - rzuciłam w niego poduszką.
-Dziwna  jesteś i tyle- wzruszył ramionami i wyszedł z pokoju. Po chwili wrócił i wychylił głowę zza drzwi.
-Adrenalina spadła - wyszczerzył zęby.
- No i co teraz?- zapytałam.
-No i teraz nadal cię lubię- zaśmiał się i rzucił się na łóżko , przygniatając mnie swoją pupą.
Śmiał się w najlepsze.
-Złaź ze mnie!- warknęłam.
-Oj, nie denerwuj się tak. Złość piękności szkodzi.
-Nie debiluj mi teraz. Idę się napić i wychodzimy do tego sklepu-oznajmiłam i wyszłam z jego pokoju kierując się w stronę kuchni, gdzie nie było już nikogo. Nalałam sobie Pepsi do szklanki i w wolnym tępie zaczęłam sączyć.
- Zróbmy coś głupiego -usłyszałam czyjś głos i  wzdrygnęłam się z przestraszenia. Odwróciłam się i zobaczyłam Nialla stojącego obok mnie.
-Ej! Nie wiem czy wiesz, ale większość naszego życia właśnie z tego się składa. I wiesz jak to później się kończy, co? ZAWSZE robimy coś głupiego, ale nieświadomie, daj spokój, wytrzymaj jeden dzień . Cofnij. Już w sumie dziś coś głupiego robiłeś. Haha. - odpowiedziałam.
 - Weź mi tego nie przypominaj. Najgorsze minuty mojego życia. No, ale weźmy coś szalonego poróbmy- wskoczył na moje plecy.
UŚMIECH+NIALLA.gif - Ciężki jesteś, grubasie, złaź - oznajmiłam. Wzięłam łyk napoju, który trzymałam w ręce i próbowałam go zepchnąć. Po chwili Niall spadł prawie że na twarz, a ja nie mogąc się opanować wyplułam cały sok na niego.
-Haha. Możesz dodać to do listy "szalonych rzeczy"- po raz kolejny nie mogłam powstrzymać śmiechu. Niall dołączył do mnie wstając z ziemi.
-Ej już od 30 minut wybieramy się do tego sklepu. Rusz dupę- zaczęłam marudzić.
Po chwili wyszliśmy z domu chłopaków i spacerkiem szliśmy w upragniony cel.

Nerwowym ruchem chwyciłam za koszyk i poczłapałam z towarzyszącym mi Niallem do środka. Przez moment zastanawiałam się, czy lepszy nie okazałby się wózek. 
W sklepie nabraliśmy do koszyka tyle zakupów, że nie wiedziałam jak się z tym zabierzemy. No ale przynajmniej starczy na jakiś tydzień. Stanęłam przy kasie czekając na naszą kolej. Jedna otwarta kasa? Na serio?
Westchnęłam cicho i oparłam się o taśmę. Coś ciepło dzisiaj. Dobrze, że ubrałam krótką sukienkę.
Po uregulowaniu należności za zakupione artykuły i załadowaniu ich byle jak do torb szybkim krokiem skierowaliśmy się do wyjścia. Pech chciał, że kiedy wychodziliśmy już ze sklepu, jakiś dwóch chłopaczków, wbiegając do środka, wytrąciło mi torbę z rąk. Prawie cała zawartość  torby wysypała się na posadzkę. Najgorsze, że siatka z ziemniakami pękła i ziemniaki porozlatywały się w różnych kierunkach. Niall, zamiast mi pomóc stał i śmiał się.
Nagle jakaś blondynka zaczęła podnosić ziemniaki i podawać mi je zwinnie. Gdy już wszystko zostało uporządkowane, podniosłam wzrok i zerknęłam, komu powinnam być wdzięczna.
-Angela? Hej!- uśmiechnęłam się i przytuliłam dziewczynę na powitanie.
-O cześć Iga. Nie rozpoznałam Cię- dziewczyna odwzajemniła uśmiech.
-Dziękuje za pomoc, bo ten pajac nawet nie raczył mi pomóc- wskazałam palcem na Nialla.
-Jak byś poczekała chwilę, aż się skończę śmiać to bym ci pomógł- tłumaczył się.
- A tak w ogóle to jest Angela, moja koleżanka ze szkoły, o której ci mówiłam, a to jest Niall, mój przyjaciel- przedstawiłam ich sobie.
-Miło mi cię poznać- powiedział Niall i wyciągnął dłoń. Angela nie zastanawiając się uścisnęła ją.
-Mi również- uśmiechnęła się- Sporo tych zakupów, jak na was dwóch.
Zasugerowała.
-Chciałaś powiedzieć, że na nas sześciu- zaśmiałam się.
-Może wam pomóc, bo widzę, że chyba nie dacie radę zanieść tych wszystkich zakupów- zaproponowała Angela.
-Przestań. Jakoś sobie poradzimy
-Ale to dla mnie żaden problem, daj mi siatkę i ruszamy- zawiadomiła.
-Widzę, że łatwo nie odpuszczasz- oznajmiłam i podałam jej jedną z siatek.
Przez całą drogę śmialiśmy się i wspólnie żartowaliśmy. Szczerze mówiąc nie spodziewałam się , że Niall tak szybko złapie kontakt z Aneglą. W ogóle nie wiedziałam, że on tak szybko nawiązuje znajomości. Liam z narzędziami, Niall i nowe znajomości? Ile ja jeszcze o nich nie wiem?
-Może wejdziesz do środka?- zaproponował Niall, gdy doszliśmy pod dom chłopaków.
-Nie będę się narzucać- zaczęła się wykręcać Angela.
-Po co jej się pytasz czy chcesz wejść?- zapytałam, a on spojrzał na mnie ja na głupka.
-To trzeba tak, że bierzesz ja za rękę i siłą wciągasz do środka- oznajmiłam.
-Haha. Okej, okej. Wejdę- przewróciła oczami i zaczęła się śmiać, a my razem z nią.
-Otwieraj drzwi Niall- rzuciłam w jego stronę.
-Yyy.... To ty nie wzięłaś kluczy?- zapytał.
-Przecież ja tu nie mieszkam... - oznajmiłam i wcisnęłam dzwonek do drzwi.



OCZAMI LIAM
 Leżałem na kanapie, skacząc po kanałach, nagle usłyszałem dzwonek do drzwi.
Słysząc, że nikt nie rwie się do otworzenia, przeczesałem ręką włosy i ruszyłem przed siebie. Trzymając w dłoni całą paczkę popcornu uchyliłam wielkie, białe drzwi. Za nimi stała... Ona. Nie mogłem przestać się w nią wpatrywać.
_________________________________________________________________

Hejka. Przybywam z 16 rozdziałem. Ale ten czas leci. ;)
Jestem ciekawa jak wam się podoba ten rozdział. Piszcie komentarze ♥
Pozdrawiam Bella

22 komentarze:

  1. Po przeczytaniu perspektywy Liama nie potrafię przestać się szczerzyć do siebie. Jest tak jak chciałam :DDDDDDD
    Chociaż mam nadzieję, że Li wpatruję się w Angele. Oczywiście, że tak. Przecież to będzie idealna para :)
    Ten rozdział napełnił mnie tak pozytywną energią, że aż chcę mi się uczyć. (Nie no przecież tylko żartuję. Spokojnie z moim stanem psychicznym wszystko OK. :D )
    Jak ja kocham tych wariatów :DDDDDDDDDDDDD
    Pozdrawiam :*
    this-is-not-i.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *starlight* zgadzam się z tobą w 10000000 %%%
      Tak jakoś Liam mi bardziej pasuje z Angelą :)

      Anana

      Usuń
  2. fajny :D podejrzewam że chyba Niall będzie z Angelą :P fajnie by było :D
    weny życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hola ;)
    Tak jakoś naszło mnie na gadanie po hiszpańsku xp
    Rozdział super c; uwielbiam Nialla i Igę razem są dla siebie po prostu stworzeni ^^
    Te ich rozmowy i przygody są takie, że aż nie da się nie zaśmiać xd
    Co do Liama i Angele zgadzam się w 100, jak nie 1000%, że powinni być razem.
    Pozdrawiam i życzę dużo weny ;*** ~Vittoria

    OdpowiedzUsuń
  4. Ei...ei..ei....to nie tak.
    To będzie tak...Liam pomyślał i zobaczył Igę, w której się podkochuje...ale czas jakoś sprawi, że będzie z Angelą! Bo Bella uwielbia Nialla, więc Niall będzie z Igą, a Paulina uwielbia Liama, a że nie ma szansy na to aby sprawić aby Li był z Igą, to do akcji wkracza Angela, która będzie z Liamem! ALE PAYNE MA BYĆ Z IGĄ!
    W sumie to nie wiem jak to będzie...to były tylko takie moje przemyślenia xD Hahaha
    No a co do rozdziału....jak zawsze świetny ! <3
    Nie mam zastrzeżeń :D
    A gif Nialla siedzącego na kiblu i grającego na gitarze mnie rozwalił ;P hahah
    No nic...czekam na nn ;**
    Patty xx
    ________________________________________
    http://1d-truly-madly-deeply.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozdział! Czekam na kolejny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny czekam na kolejny<333

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zapraszam do mnie http://to-jest-ta-chwila-uwierz-w-siebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko...
    G.E.N.I.A.L.N.E!!!!!
    Jestem tutaj pierwszy raz, ale baaaaaaaaaardzo mi się spodobało!!! Rozdział super, a Twoje poczucie humoru chyba jest najlepsze! Nie mogłam przestać się śmiać! Haha xd Naprawdę super. Kłaniam się nisko <3 Od dzisiaj jestem Twoją fanką^^No i obserwatorka bloga :)
    Nicol <3
    http://harrykochakotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha :D świetny rozdział ! :D,
    Nawet nie wiecie jak się uśmiałam go czytając <3 Niall to w ogóle mnie rozwala swoimi pomysłami i słowami :D. świetnie dobrałaś gify ! co też wywołało u mnie kupę śmiechu xD.
    O ! tego się po Liamie nie spodziewałam !. śrubokręt ? Hohoho no to pan Pyne widzę wyposażony ^^ i no teraz jeszcze coś się szykuję z nim i Angelą ... Oj będzie się działo :*.
    Czekam z nie ciepliwością na następny i życzę mnóstwo weny ;***


    http://justgivemeafreelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakończylaś w tak fajnym momencie... wrr... :* rozdział boski. czekam na nn.
    http://one-direction-in-our-life.blogspot.com/ - nowy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 d <3 1 d <3 1d <3 uwielbiam <3 juz masz u mnie dużego plusa, że piszesz o nich :DDDDD Stronka też wygląda super ;) masz gust ! mogłabyś ocenić najnowszy rozdział na jednym z moich blogów? proszę, to dla mnie bardzo ważne, chyba jak dla każdego blogera ;) pozdrawiam, miranda :*** http://elfiahistoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. hahaha :D mega, świetna opowieść z dawką humoru <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ahahaha..Wariaci <3
    BoSkO ;DDDDD
    Jak tylko napisałaś: "...że kiedy wychodziliśmy.." od razu wiedziałam, ze im wypadną zakupy xD
    Ah, to prawda! Zawsze robią coś głupiego,a temu jeszcze mało ;P
    Czekam na next ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny, naprawdę bardzo mi się podoba. :)

    spontaniczne-opowiadanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć kochana! <3

    Jak to jest, kiedy straci się najważniejsze osoby w swoim życiu?
    Osiemnastoletnia Jade Thirwall z wielkim talentem. Po stracie chłopaka załamała się.
    Aby zapomnieć wyjeżdża do Londynu - do swojej drugiej małej ojczyzny.
    Tam... poznaje popularny girls-band i zostaje włączona do zespołu.
    Pięciu chłopaków i jedna dziewczyna. Oni odmienią jej życie na zawsze.
    Jednak co wydarzy się w świecie fleszy i aparatów?
    Zazdrość, nienawiść... ale i miłość.
    I co z tym wszystkim będzie miał wspólnego Harry?

    Tego dowiesz się czytając mojego bloga:
    http://turnyourface-changeyourlife.blogspot.com/

    Zapraszam kochana. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I przepraszam za spam. Mam nadzieję, że nie jesteś zła. ;)

      Usuń
  16. czy mogę skopiować imagina na moja stronke na FB ?

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe bardzo;) no i ta nowa bohaterka.. Strasznie interesuje mnie co będzie dalej!:)
    troublemakerimagine.blogspot.com
    x

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałyście nominowane do LBA
    pytania tutaj :
    http://jbi1dloveforever.blogspot.com/2013/12/omg_15.html?m=1

    Anana

    OdpowiedzUsuń