30 stycznia 2013

Prolog.

PROLOG.

Kiedy byłam małą dziewczynką mówiłam mamie ,że  jak będę dorosła to zamieszkam na końcu świata. Mama zawsze się tylko uśmiechała. Z upływem lat zrozumiałam,że nie ma czegoś takiego jak koniec świata. 
Stałam się dorosła i wiem,że to nie istnieje.
 Tak samo jest z życiem, musimy sami z upływem czasu przekonać się o co w nim chodzi. Sami radzić sobie ze swoimi problemami , sami zdobywać osiągnięcia. Poznawać ludzi , którzy nie zawsze okażą się takimi na jakich wyglądali. Czasami stajemy przed trudnym wyborem. Ja właśnie takiego musiałam dokonać. 
Poznałam dwóch fantastycznych mężczyzn.
 Opiekuńczych , romantycznych , kochających. Niestety nie umiałam pomiędzy nimi wybrać. Było to bardzo męczące.
 Nie dość, że raniłam ich obu to w dodatku siebie . Zagubiona pomiędzy nimi dwoma... Nieświadoma skutków pójścia w nieodpowiednią stronę. 
Życie płata nam różne niespodzianki. Która będzie szczęśliwa to już zależy od losu...

6 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie :-D czekam na pierwszy rozdział ;-) i cieszę się, ze postanowilyscie pisać też opowiadanie <3 trzymam kciuki :-) Hania

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie...a nawet bardzo ;*
    Czekam na number one! <3
    Mam przeczucie, że tymi chłopakami są Niall i Liam.? Taka moja wyobraźnia...hehe ;DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacznę tak jak wszyscy: Zapowiada się ciekawie, nie mogę się doczekać 1 rozdziału!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm .. Zniewalająco pomysłowy prolog :)
    krotki,ciekawy i treściwy :D Mówiąc krótko idealny :D Jestem bardzo ciekawa kogo w końcu wybierze Iga :D No, i kto jest ta dwójką chłopaków .. Tak samo jak Patrici Payne wydaje mi się, ze as to Niall i Liam ^^ Dobrze myślę ? ;> Czekam na 1 rozdział z niecierpliwościom ;*

    +Serdecznie zapraszam na nowy, już z 7 rozdział na blogu:
    http://milosc-niejedno-ma-imie.blogspot.com/
    Przepraszam za spam i pozdrawiam gorąco, Jula :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja juz kocham to opowiadanie <3 ciekawi mnie to, co to będzie za dwójka chłopaków, chociaż juz podejrzewam kto to moze być :D jak najszybciej dodawajcie next <3
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada sie fajnie wiec lece czytac dalej ♥
    Zapraszam do mnie
    quietplayerharrystyles.blogspot.com/?m=1 :)

    OdpowiedzUsuń